Lessen + Tarieven

MUZIEKLESSEN
- Zangles
- Gitaarles
- Piano- en keyboardles
- Basgitaarles
- Drumles
- Sing & Songwriter
- Opnamestudio (les in studiotechniek, opnames, apparatuur)
- Bandcoaching (met meerdere studenten)
- Performance (les in entertainment en presentatie op het podium)
- Licht & geluidstechniek

WORKSHOPS
- Gitaarworkshop
- Djembé workshop
- Muziektheorie
- Studio opnamens (Logic, Cubase, Garageband, Ableton, Protools, etc.)
- Loopstation en effectpedalen (als je al zingt of instrument bespeelt)
- Creatief teksten schrijven (voor beginnende Sing & Songwriters)
- DJ
- Rap
- Performance
- Basgitaar slapping/ funk/ speciale technieken (voor gevorderden)
- Improviseren/ adlibs/ jazz (voor gevorderden)
- Voorbereiding op audities (ook voor MBO en HBO muziek)
- Licht- en geluidtechniek (podiumtechniek)

SPECIAL WORKSHOPS
- Studio opnamens (Logic, Cubase, Garageband, Ableton, Protools, etc.)
- Loopstation en effectpedalen (voor gevorderden)
- Creatief teksten schrijven (voor beginnende Sing & Songwriters)
- DJ
- Rap
- Performance
- Basgitaar slapping/ funk/ speciale technieken (voor gevorderden)
- Improviseren/ adlibs/ jazz (voor gevorderden)
- Voorbereiding op audities (MBO en HBO muziek)
- Licht- en geluidtechniek (podiumtechniek)
Tot en met 7 jaar kunnen kinderen les krijgen met de Suzukimethode. Vanaf 8 jaar kunnen kinderen en volwassenen volgens het normale programma les krijgen. Dit kan individueel, als duo of in een groep, mits er genoeg gegadigden zijn.
Ook kunnen leerlingen en bands worden begeleid bij het maken van een cd, hoe deze te promoten en hoe zichzelf te promoten met een laag budget. Leerlingen en bands kunnen ook gecoacht worden bij audities voor een muziekopleiding, een televisie- of radioprogramma.
Lessen volgens de Suzukimethode (Tot 8 jaar).
Onze docenten hebben veel ervaring met het lesgeven van kinderen tot 8 jaar. Dit doen we volgens de Suzukimethode, waarbij ouder en kind samen les krijgen. Het is wetenschappelijk bewezen is dat kinderen gemakkelijk meerdere talen kunnen leren tijdens de opvoeding. Dit geldt ook voor muziek. Kinderen leren razendsnel muziek te spelen als ze dit samen met de ouder oppakken.
De Japanse violist Shinichi Suzuki (1898-1998) realiseerde zich dat ieder kind al op jonge leeftijd een taal kan spreken. Je zou denken: “Dat is toch logisch?”. Maar soms zijn er kinderen die wel twee of drie talen kunnen spreken en zonder moeite complexe grammaticale regels eigen maken. Suzuki viel ook op dat kinderen hun taal spreken met verschillen in uitspraak en taalmelodie. Hij ontdekte dat ieder kind een fenomenaal vermogen heeft om te leren en ook een fantastisch gehoor heeft voor verschillende klanken. Zodoende heeft hij een methode ontwikkeld waarbij kinderen zeer snel en natuurlijk muziek kunnen leren spelen, zoals ze ook een taal leren. Dit gaat altijd gepaard met een ouder.